4 mijl Groningen

Op 13 oktober vindt de 4 mijl van Groningen plaats. Een hardloopwedstrijd die start in het gezellige dorpje Haren en eindigt midden in het centrum van Groningen.

Elk jaar is het doel om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor een specifiek goed doel, dit jaar is dat stichting Walk On. Een stichting die zich richt op mensen die door omstandigheden zelf niet meer in staat zijn om te lopen.

De 4 mijl wordt gelopen in verschillende catogoriën, van recreanten tot bedrijven en van amateurs tot professionals. Elk jaar weer staat het hele centrum van Groningen vol met publiek die de deelnemers toe juichen en aanmoedigen.

Om 13:00 start de wedstrijdloop van de professionals.
Om 14:15 start de recreantenloop.
Om 16:00 ongeveer word de allerlaatste loper die binnenkomt op de Vismarkt feestelijk onthaalt door alle andere deelnemers en toeschouwers.

Een evenement dat enorm leuk is om te bezoeken of om natuurlijk zelf mee te doen!

4 mijl Groningen

Date and time

10/13/19

Location

Haren - Centrum van Groningen

4 mijl Groningen

Please wait
Results are being updated.

Select a date

Before you can continue with the reservation, you must select a date first.

We use cookies

This website uses cookies. This way we can offer you the best website experience. You can read exactly what these cookies are used for in our cookie policy. By clicking the button below you agree to the use of all cookies as described there. You can also choose to refuse marketing cookies and it is possible to delete the cookies at any time.

 

We utilize necessary cookies to enable the fundamental functionalities of the website without collecting any personal data.

Preference cookies assist websites in remembering information that influences how the website behaves and looks, such as your language preference or location.

These cookies anonymously collect data about visits to the website, such as the number of visitors and the most visited pages. Thanks to these cookies, we can improve our website.

These cookies are necessary, for example, to integrate YouTube, Facebook, and LinkedIn into the website. They are also used to display personalized advertisements.